23 Ekim 2012 Salı

h ı r



Psikiyatri Kliniği / Gece / 8991234 no' lu oda /
--------------------------------------------------------------
Dedi ki ( yazıyla ):
Yasak arzu doğurur. Ben dönene kadar da sana b u r a s ı yasak olsun. Mesafe dediğin nedir ki? Hiç kimse arzudan hızlı koşamaz, daha uzağa gidemez nasılsa…

Ben de (demedim):
Ümidi kestim. Yırtılmış yerden nasıl kayar makas, öyle, kolayca. Ümit bitti ama hayâller bitmez.. Herkese tavsiye ederim, ümidi keserek dikiliyor güzel elbiseler. Ümidi kesmekle önleniyor israf. Açık bırakılan kapı, kapalısından çok daha tedirginlik verici. Nalburdan aldığım kapı desteğini kaldırdım, pat! diye çarparken içim hoplamayacak, hatta belki fark etmem bile. Geride kalanları yoklamanın bir değeri yok. Hepsini ona bıraktım. Zaman nasılsa çarelerine bakar. Ümit biraz zavallı bir hismiş, amipimsi. Artık, kendim dahil kimsenin mutluluğundan sorumlu değilim. Kalp temizliği (kuru temizlemeye benzemez). Sonbahar'ı, daha doğrusu yeni mevsimleri sevmeye başlamakla aynı şey.
Kapatmalıyım ( fosfor yeşili keten önlüklü hasta bakıcım geldi).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder