22 Ağustos 2011 Pazartesi

b l e n d e r

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / Gündüz / İç / 54378 no' lu oda
---------------------------------------------------------------------------
" ... sonunda - seninle beraber olduğum anda sen geleceksin - iki defa - birinde sen öteki - diğerinde öteki sen - evet böyle olacak - halbuki ben seni istediğim zaman gözlerime dahi bakmıyordun - sonra ben - sırf öteki beni istediği için onu (sen) istediğim zaman anladım ki öteki (sen) beni istemiyor - meğer o kadar zaman boyunca senmişsin isteyen - öteki değilmiş - şimdi ben sana koşsam öteki gelecek - ötekine koşsam - yok - ötekine koşmam - karışık değil - aslında çok basit."

.................
Sabah ter içinde yataktan kalktım. En son yaptırdığım tahlillerde sevgisizlik oranım normal değerlerin altında çıkmıştı. Doktor size k aşısı yapalım dedi. Aşı-k yapın dedim. Yaptılar ama, sanırım miyadı dolmuş ya da buzdolabına konması unutulmuştu. Yaptıkları yerde morluk oluştu.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder