23 Haziran 2011 Perşembe

m a s a l m a s a l m a t a t a r

fotograf: umayumay


...ooo.. o kadar uzun zamandır, o kadar sıkı tutunmuşum ki hayatım olmayan şeye, uyanınca bana sadece bir büyük kara bulut kalır diye dehşete kapıldım. Solgun, belirsiz bir sabahla karşı karşıya, önümde duran yumurtaya bakar ve öyle kalırım. aynalardan müteşekkil bir odada yaşamaya bu kadar alışmışken, tek yönlü bir hayatın içinde, olmayan bir şeyin karanlığını dağıtacak kuvveti nereden bulacaktım?
Öyle olmadı. uyandığımda bir hastalıktan kalkar gibi hafiflemiş, takatsiz ve unutkandım. Her şey tıpkı oldukları halde karşıma çıktılar. Bütün diğer ihtimallerden arınmış, tek, tastamam. Doğruluğu için bence bu yeterli kanıttır. Bütün diğer hayatlara beni içlerinden geçirdikleri için teşekkür ederim. Artık bir hikayenin kahramanı olamam belki ama figüranı olabilirim. İnsanlar ve zamanlarla ilgili güzel ve yanlış bir hikayenin…
Elveda sarhoşluk gibi kaypak suretlerimiz. Günaydın.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder