13 Mayıs 2010 Perşembe

k i

Şöyle oldu:
1. saat: arabama alkol yüklemeyi denemiştim, kötü sonuçlandı. Şimdi Deep Purple yükledim,daha hızlı ve daha az zararlı. 2. saat: İntihar etmesi engellenenler derneğinin bu haftaki etkinliğinde köprüye çıkılacak, hafta sonu tüm Çinlilerin aynı anda zıplaması bekleniyormuş. 3.saat: Rot balansım kaydı, sana çekiyorum. Bu şehir nerde biter, ötekisi nerde başlar. Ben nerde biterim, sen nerde başlarsın?. 4. saat: Dün okuduğum kelimelerin hepsini kustum. Garson ters ters baktı, hepsini aynı anda okumamalıydınız ya da karıştırmamamalıydınız dedi.Ukala. 5. ve son saat: iki Deep Purple ( Burn / Made in Japan ) albümünden sonra artık ben mi otoyolda kayıyorum yoksa o mu bana. Rumelikavağında denizkızına rastladım. Dedi; az önce yediğin barbunlar benim kardeşlerimdi.
Bir kadın beynine kaç erkek sığabilir? Bir balona kaç kadın ?
Ter içinde uyandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder