28 Kasım 2010 Pazar

s ı k k u l l a n ı l a n l a r

40x40 karton üzerine akrilik 2010 s.t.


Sarayım yağmalanıp yandığından beri tırmanabileceğim ve uzaklara bakabileceğim bir çatım, perdelerinin arkasına saklanıp dışarısını gözetleyebileceğim ve hatta atlayabileceğim bir pencerem kalmadı; yastığımın altına ne kadar anı saklayabilirim ki, şiltenin altı uygun ama yataktan inemiyorum.

Feleğin çemberi sokağından geçtim, uzak olmayan denizlerden, komşu olmayan ülkelerden, yolcu olmayan yolculuklardan… Anılarımı aktarabileceğim bir bellek istiyorum. Yatağım çöktü çökecek… Gidip bulmak lâzım o arka bahçeye gömdüğümüz yadigârlarla dolu sandığı, yağmalanmadıysa eğer…

Fotoğrafını görünce, çok kısa bir an için bile olsa durakladım; sonra bir tebessüm - o da kısacık, seyirmesi gibi bir yanağın- .
Kısa filmlerdeki gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder