1 Aralık 2011 Perşembe

f a s i l i t e



Psikiyatri Kliniği / Gece / 1678345 no'lu oda
-------------------------------------------------------------
Akşam kızıllığının odama kazandırdığı bu beklenmedik görünüm ve çağrıştırabileceklerinini peşine belki de bu yüzden takılıyorum... açık görünüşüm ve bunun yarattığı spekülatif karakter tahlilleri, gizli yeteneklerim ve bariz yeteneksizliklerim ve bunun yarattığı 10 üzerinden notlanma zinciri, bütün hepsi, salak bir dünyanın eski moda kapanları! Peynir yemeyen bir fare olacaktım ben, labirentin dışına doğru koşacaktım. Ne hakla; beni değerlendirmeye kalkan konsültasyon ekibinin (!) hayatlarını zindan ederken tereddüt etmeyecek, şişesi önümde açılmayan su içmeyecektim.
Güzellikle savaşım böyle başladı.

Sondan başlangıça herşey anlamsız... Giderken başlangıca doğru deli dana misali bilinçsizlikte, geçici hevesler geçici nefisler geçici yalanlar ne çabukta zamanı harcadılar.
........
Ben bir kez bir Aziz yitirdim, o günden beri hep Aziz kazandım. Bol bol yaşıyorum. Ne yapayım?
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder