3 Aralık 2009 Perşembe

5 Saat / siz / lik

1. saat: Arabama alkol yüklemeyi denemiştim. Ölümle sonuçlandı. Şimdi Metallica yükledim, daha hızlı ve daha az zararlı.

2. saat: İntihar etmesi engellenenler derneğinin bu haftaki etkinliğinde köprüye çıkacağız. Hafta sonu tüm Çinlilerin aynı anda zıplaması bekleniyormuş.

3. saat:Rot balansım kaydı, sana çekiyorum. Bu şehir nerde biter, ötekisi nerde başlar.Ben nerde biterim, sen nerde başlarsın. Viyadükten gördüğüm manzara beni içine çekti. Gittim baktım, orda da kediler ve insanlar sevişmek için birbirini kovalıyordu.

4. saat: Dün okuduğum kitaptaki kelimelerin hepsini kustum, garson ters ters baktı. Hepsini aynı anda okumamalıydınız dedi. Ukala.

5. ve son saat: İki Metallica albümünden sonra artık ben mi otobanda kayıyorum, otoban mı bana kayıyor. Boğazın kenarında denizkızına rastladım. Az önce yediğin barbunlar benim kardeşlerimdi dedi, bir tuhaf oldum.


Bir erkek beynine kaç kadın, bir kadın beynine kaç erkek sığabilir/ki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder