23 Mart 2010 Salı

Başlıksız / lık

..bugün gönlüm yine hüznün orospuluklarında gezdi.Telefonumdaki serbest anyonik maddeler geldi katyonuma yapıştı. Hortlamışlar gibi dursalar da hayvan mezarlığına onları gömen benim. Gönülsüz bir gösterişle gökyüzünden yağan damlaları gözümle takip edip; kışın artık bitmiş olması gerekliliğini, yerleri ve gökleri yaratana onu pek de kızdırmadan kaş göz işaretleriyle anlatmaya çalışıyorum.Takmıyor.
Ringin iki çapraz köşesinde iki namağlup karşı karşıyayız. Onun atacağı havlu pembe. Resmi internet sitelerinin kurumsal butonlarından hiçbirşey elde edilmiyor. Rresmi olmayanlar ise neyi resmediyor bilemiyoruz?
Bir sözlükte kendi sayfamı inşa ettim. Bütün kelimeler oklarını bana fırlattılar. B'ye bastım bir boka yaramayanlar düştü sözlükten.
Heykelimi dik. Tapın bana . Kitap yazacağım, her dile çevirt ve herkese okut anlamasalar da ( demişim ).
Ruhum/n için bu şart. Baktım olmuyor, akrilik renklerle seviştim bütün gece.


SUlar içinde uyandım…Islaktı sabah.



1 yorum:

  1. uçuş korkum var. ama sanki uçuşumu yarına aldırsam, bu defa korkmayacakmışım gibi geliyor.

    YanıtlaSil