23 Mart 2010 Salı

Gece

G.: Öyle sanıyorum ki, birbirimize söyleyecek şeylerimiz daha bitmedi.
V. : Tabii, ama…Aşk bazı engeller koyuyor insanın önüne. Çevresinde bir boşluk yaratıyor.
G.: Ama içinde değil. Romanlara bile yeni girdi bu duygululuk.
V. : Şimdi anladım. Yeni bir şeyler yazıyorsun bu gece.
G.: Bundan böyle tek satır yazabilecek miyim, onu bile bilmiyorum şimdi. Ne yazacağımı bilmiyor değilim, nasıl yazacağımı bilmiyorum. “ Bunalım “ dedikleri bu olsa gerek. Günümüzde herkesin başına gelen bir şey bu. Ama benim içimi gizli gizli kemiriyor, bütün yaşamımı değiştiriyor.
V.: Zayıf bir insansın. Benim gibi. (….) Bunları neden anlatıyorsun bana? Belki de bir şey anlamam dediklerinden. Zaten ben başka şeylerden hoşlanırım..Tenis, dans, otomobiller, eğlenceler…
G.: Yalnız bunlar mı var hayatta?.Başka şeyleri sevmez misin?
V.: Severim. Her şeyi…

TeN içinde uyandım. Siyahtı gece.
/Antoninoni/

2 yorum:

  1. şanslıyım: bu akşam kalacak bir yerim var. her akşam kalacak bir yerim var. ölene kadar ve öldükten sonraki bütün uykularım kapıldı. herkes gibi olabileceğime inanmam lazımdı, bunu engelleyen şeylerin (büyük derin hassas şeyler-çürüyebilir-çürüyecekler) son ibaresini de yok ettim bak.

    işte burdayım.

    zaman, içimden geçen su.

    YanıtlaSil
  2. fotoğraf çok güzel !

    YanıtlaSil