23 Ekim 2010 Cumartesi

f o l

70x70 tuval üzerine akrilik 2010 s.t.

...karanlıkta yine elimi torbaya daldırdım elime gelen ilk kâğıdı alıp içinde ne yazdığına bakmadan altından çakmakla yaktım sayılar ve kelimeler döküldü ayağımın önünde duran kül yığınına daha yakından bakmak için eğilmiştim oysa ki hep böyle kalacağımı bilmiyordum 2 gb anı yükledim kendime fotograflar şarkılar vesaire fazlası duygusallık yapıyordu aralarında piksellenmiş olanları daha bir acıklı beynimin bana oynadığı oyunlara kurallar koyup başka insanlarla oynamak istedim saklambaçtan uzun eşekten mahalle maçından hatta şok partilerden bile farksız olsun istedim istemiştim artık istemiyorum bıktım mesela artık uyumak istemiyorum zaten uyanacaksam uyumanın ne anlamı var her gün her gece anlamsız şekillere mor siyah uzay martılarına anlam yüklemek istiyorum hem de 4 gb normalsizlik istiyorum durduk yere nefesimi tutup hiç kimseye neden tuttuğumu açıklamak istemiyorum onlar bana neden boş yere nefes alıp verdiklerini açıklıyorlar mı ki istemekten de bıktım istiyorum alıyorum alamıyorum vermiyorlar ben yine de istiyorum hareketsiz kalabilmek gibi bir güce sahip olsaydım kesinlikle kalırdım şu saniye saate baksam bir sonraki günün bu saniyesinden neyin farklı olabileceği hakkında fikir yürütmek isterim onun için bakmıyorum elimin altında bir kitap var kitabı birisi yazmış epey para kazanmış olmalı 64. baskı herkese nasip olmaz ama bu bana yapılan kaçıncı baskı bilmiyorum saymayı deneyeceğim bundan sonra oysa tembihlemişlerdi hangi tembihe uydum ki şimdiye kadar bildiğim bir şey varsa elektrik süpürgesi diye süper bir icat çıkmış istediğin her şeyi içine çekebiliyorsun her şeyi çivit mavisi bulutlardan renkleri bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder