27 Ekim 2011 Perşembe

d i s e f a l i

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 57845630 no'lu oda

-------------------------------------------------------------------

Yoktu, yalnız, kayıptı, yalnız kalmamıştı, tezgahta tedavülden kalktı dediler, uya/u/nmaz artık (dedi) uzaktan bir ses.. artık aydınlık 'yalnız' dediler… Karanlığa ne olmuştu peki? Cesareti eline geçirip esareti yenmiş ve zafer naralarıyla beslenen bir nefes mi oluvermişti ? … Sezgilerimi yokladım. Onlar da; yalnızlığı, yalnız olduğunu ama yok olduğunu fısıldadılar. Kayıptı, aramak gereksizdi… İlan vermek gerekirdi… Yalnızlığımı kaybettim bulan ?
Cennetteki incir ağacının dibine bırakıversin bir zahmet.. rica minnet.. iyilikle olmazsa, kötülükle dene (dedi) yılanın teki… sürünüyordu hiç tıslamadan …
Yalnızlık iyiydi de; kötülük olan, algılanan neydi yalnızlıkta. Bilmek isteyen var mı (dedi) Muhteşem Süleyman…
Gerildi yay, salındı ok fırladı. 'Tam isabet' diyen bir ses yalnız olan elmayı vurmuş, tam da ortadan bölmüştü ikiye birden bire…biri yerde, biri hedefte….
Yarım elma gönül almak istemiş koyulmuştu yollara, yalnız olmadığını bile bile. Çırpınan bir örümcek sularla boğuşuyordu ağını örmesi gerekse de, kader istese de nafile…ilmikler boğazını tıkıyordu...
.....
Canım sıkıldı, içim daraldı, artık yüzmek istemiyorum…nefesim bana yeter… kıstırsam da bu merdiven altında kendimi… merdivenin merdivenlerini sayarken kayan yıldızlara bakarken; merdivenleri tırmanmaya, yıldızları tutmaya karar verdim …Esnettim kendimi, sıçradım uzaklara, yalnızlıktı karşılıyan. Elinde yarım elma bekliyordu tam karşımda…..
Sarıldım ona içim titreyerek nefesim kilitlendi…örümcek.. İlmikleri çözüverdi ….
Görüşürüz….o yıldızların altında incir ağacında…

.

2 yorum:

  1. ::)) incir yaprağından mütiş bir tasarım yaptım beklerken...

    YanıtlaSil
  2. durumumu güncelledim

    YanıtlaSil