14 Ekim 2011 Cuma

k e k r e m s i

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 673452 no' lu oda
----------------------------------------------------------------
Bir ilişki ne zaman tükenir? Son sigaranın neresine geldiğimizi biliriz; ama sarmallar halinde ilerleyen şu hayatta, bir ilişkinin neresine geldiğimizi nasıl tayin ederiz? Gemiyi kurtarmakla canımızı kurtarmak arasındaki geri dönüşsüz sınırdan nasıl geçeriz? Sigarasını yakmaya kıyamayan tiryaki nasıl kaldırıma çömelip izmarit aramaya başlar? İstatistikler %50 şans veriyor, bu durumda ömür miâd olarak geçerli bir süre midir? Ne feci bir oran, oran bile değil, trenin durmadığı, kimsenin inmediği ama gene de toplamı sayıya bölünce beliren farazi kasaba olmalı burası. yoksa, bir tarafa düşmeden durulabilir mi %50’de, pür dikkat hiç kımıldamasan bile?
...........
..offf... kıvırtmalardan bıktım. Her gece aynı şiirin son iki dizisine koyuyorum başımı ve bana ne çok yalan söylediler her gece aynı şiirin son iki dizesiyle.
( reset butonuna bastım)
.

3 yorum:

  1. Peki sence istatiksel olarak yüzde 1 kavramı, o kişinin başına gelirse yüzde 100'e mi eşittir?

    YanıtlaSil
  2. şu an kafam çok karıştı yüzdelerden olaya girince, beni biraz yannız bırakır mısınız rica ediyorum o_0

    http://minikkus.blogspot.com

    YanıtlaSil