12 Kasım 2011 Cumartesi

a m o r s

fotograf: almanah


Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 4587865 no'lu oda
-----------------------------------------------------------------
Gün aşırı uygulanan 'uzak' enjektabl'ından sonra bir de; gelememenin, gitmemenin acısı.

Gelirsen, gidersen varlığınla acıtacağını bildiğin kalbi, gitmeyerek, gelmeyerek acıtmanın kalıcı acısı. Ne yaparsan yap varlığınla acıtıyorsan onu, dönüp bakmaya başlıyorsun, kim avlayacak beni? Nerede o mahir avcılar? İşte uzandım yatıyorum ormanda. Besleyici bir hikayem var. Hadi almıyor musunuz kanımın kokusunu?

Şimdi buradayım. burası neresi? orman. Burada olmanın anlamı burada değilken ben buradayım. Gidemiyorum da. Ayaklarımı fotoğraf makinesiyle benden koparıp buraya koydular. İyi niyetliydi bunu yapanlar, kuşkum yok. Kovabilirsiniz beni ; sürünerek gitmem için tekmeleyebilirsiniz, ama sürünürken acıyan canımla sizi de acıtabilirim. Biraz daha zaman verin, birkaç asır, çok sürmez bu sefer gelecek avcılar.

........
Ter içinde kavrıyorum, ben: iki uyumsuz aşığın bırakamadıkları iz... hiç kimseye bahşedilmeyen bir şey.
Işığı kapattım, gece geçen gemiler'in sessiz/ sesiyle doldurdum çubuklu pijamamın ceplerini.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder