27 Kasım 2011 Pazar

s e k a n s



Dış / Yol / Gece
----------------------
Annie: Beni izledin! İnanamıyorum!
Alvy: Seni izlemedim!
Annie: Beni izledin!
Alvy: Neden? Yani...senden yirmi adım geriden yürüyüp gözlerimi senden ayırmayınca seni izlemiş mi oluyorum?
Annie: Senin izleme tanımın bu demek.
Alvy: İzlemek başkadır. Beni gözetliyordun.
Annie: Ne kadar paranoid olduğunun farkında mısın?
Alvy: Paranoid mi? Sana bakıyorum ve ne göreyim, kollarını başka bir herifin kollarına dolamışssın bile!
Annie: İşte, bu da paranoidin son durağı!
Alvy: Evet..şey..bu gözetleme işini ben başlatmadım. yani önce hedefim gözetlemek değildi. Senin okuldan sonra birden karşılarsam sürpriz olur diye düşündüm.
Annie: Öyle mi? İlişkimizin özgürce olması senin fikrindi bir de! değil mi?
Alvy: Hadi canım sen de! sen de düpediz kırıştırıyordun o kurs öğretmeniyle! Şu..şu " Batı İnsanının Modern Bunalımları" dersini veren hıyarla!
Annie: O değil,"Rus Edebiyatında Varoluşçu Motifler" dersinin hocası. Ne yaklaştın ya!
Alvy: Ne farkeder! Hepsi sonuçta zihinsel mastürbasyon değil mi?
Annie: Haa, şimdi senin uzmanlık alanına girmiş olduk!
(yürür)
Alvy: (ona yetişir) Heyy, mastürbasyonu küçümseme! Hiç olmazsa sevdiğin biriyle sevişmek demektir!
Annie:....


(annie hall)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder