21 Kasım 2011 Pazartesi

r e p e r t u a r



Psikiyatri Kliniği / Gece / Gündüz / 3568234 no'lu oda
-------------------------------------------------------------------------
Piksel zengini telefon ekranıma bir not düştü. " Unutulduk mu? "... Nasıl unuturum. Aniden bastıran sitem yağmurlarından korunmak için şemsiyemi de alıp koşarak gittim. Güneş tepede, tepe içimde. Çınarın altındayım gel (dedim). Yaprak düşer kafamıza orada (dedi). Olsun, bende şemsiye var diyecektim ki yaprak ağırlığında bir yaprak düştü kafama, haklıymış. Koca çınarla selamlaştık. 'Mutluluğa hep geç kalırım, hep erken giderim mutsuzluluğa' derdim, bu kez öyle olmadı; mutlu oldum. Gece geçen gemiler bile gündüz geçti önümden. Renklerini farkettim. Yeşildi.

Onlar da; huzursuz ayak sendromuna tutulmuş sallanan sandalları farkettii. Kırmızıydı.

Yolcu ederken seslendi: Kendimden kaçmak için yolun karşısına geçsem işe yarar mı?.
Geçmedi.
......
Ter içinde uyandım. Başucumda fosfor yeşili keten önlüklü hastabakıcım bana bir not getirdiğini söyledi. Merakla açıp okudum.
(....)
Bir kusur işlediysek biz gölgeler. Şöyle düşünün, herşey yoluna girer. Diyelim uyukluyordunuz koltuğunuzda, bu hayaller görünürken huzurunuzda. Bayanlar, baylar, çılgın oyunumuzu (ki yalnız bir düşdü onun konusu) yermeyin çok.
Bizi bağışlarsınız, gelecek sefere daha iyisini yaparız.
(William Shakespeare)
(....)

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder