9 Haziran 2010 Çarşamba

^

37. Büfe / Dış / Gün
--------------------------------------------
Melike, Azem’ i görür.
Azem büfede bira içer, Melike gelir.
Azem elini sıkar onun.
Melike- Nasılsın arkadaş?. Siz niye denize girmiyorsunuz ?
Azem- Ben girmem denize, sadece bakarım.
Melike- Neye bakarsınız?
Azem- Denize…
Melike- Nasıl?
Azem- B ö y l e .
Azem yavaş yavaş başını çevirerek denize bakar. Gülerler.
Melike- Sahi niye girmiyorsunuz?
Azem- Kızlardan utanıyorum. Sonra ben yüzme de bilmiyorum.
Melike- Pek derin değil baksanıza.
Azem- Olsun, ben bir bardak suda bile boğulabilirim, bir kaşık suda bile.
Melike- Peki sizin orada deniz yok mu?
Azem- Yok
Melike- Göl ?
Azem- Yok
Melike- Aaa…ben denizsiz duramam. Peki siz nasıl duruyorsunuz ?
Azem- B ö y l e …
Azem kollarını kavuşturarak durur. Gülerler.

Azemin şapkası ( ^ ) vardır.

Arkadaş / 1974

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder