31 Ağustos 2011 Çarşamba

1 0 + 1

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / Gündüz / 5534 no' lu oda
---------------------------------------------------------------------
Ah, bu çok sevdiğim benim. Hemen başını getirecektim ama sonra on kelimeyi gördüm, heyecanlandım. Oraya yazmayı çekiniyorum ya, hazır siz buraya gelmişken, ben de kendi on'umu buldum. Onbir. Bir tane de bonus var, veya yedek. Duruma göre değişir.

gönül
keder
özlem
hayal
sessiz
hafıza
can
sevinç
hasret
var
başa dönelim:
Biliyorum gölgede senin uyuduğunu albümlerden, bir deniz mağarası kadar kuytu ve serin. Hazların aleminde yumulmuş kirpiklerin ve yüzünde bir tebessüm bu ağır öğle sonu.


........
Konsültasyona gelen hekimlere; 'prostat 'lı iletişim' için ilaç yazmasını istedim.Boş boş baktılar yüzüme.


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder