26 Ağustos 2011 Cuma

ş a m b r e l

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 41097 no'lu oda
-------------------------------------------------------------
... açık görünüşüm ve bunun yarattığı spekülatif karakter tahlilleri, gizli yeteneklerim ve bariz yeteneksizliklerim ve bunun yarattığı 10 üzerinden notlanma zinciri, bütün hepsi, salak bir dünyanın eski moda kapanları! Peynir yemeyen bir fare olacaktım ben, labirentin dışına doğru koşacaktım. Ne hakla beni değerlendirmeye kalkan konsültasyon ekibinin (!) hayatlarını zindan ederken tereddüt etmeyecek, şişesi önümde açılmayan su içmeyecektim.

Sondan başlangıça herşey anlamsız……Giderken başlangıca doğru delidana misali bilinçsizlikte, geçici hevesler geçici nefisler geçici yalanlar ne çabukta zamanı harcadılar.


Ben bir kez bir Aziz yitirdim, o günden beri hep Aziz kazandım. Bol bol yaşıyorum. Ne yapayım?.
......
Başucumdaki ışığı kapattım.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder