14 Ağustos 2011 Pazar

s r e t

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 443567 no'lu oda
---------------------------------------------------------------
uykuya dalarak uyanıyorum - pencereye gidiyorum ben açılıyorum - ayağa kalkarak öylece yatıyorum - kapıya gidiyorum ve kilit beni çeviriyor - makaralar yukarı çekiliyor ve gece oluyor - soluk alabilmek için suyun altına dalıyorum - kolumu havaya kaldırıyorum ve kolum ateş alıyor - bir gazete satın alıyorum ve bana şöyle bir göz gezdiriliyor - kulaklarıma pamuk tıkıyorum ve haykırıyorum - açık araziye doğru koşuyorum ve ben yakalanıyorum - elimi bir elmaya uzatıyorum ve ısırılıyorum -
.............
Ayaklarım başucumda uyandım... fosfor yeşili keten önlüklü hastabakıcım; umarım yakında düzelirsiniz (dedi).

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder