25 Ağustos 2011 Perşembe

n o k t ü r n

fotograf: umayumay

Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 90897 no' lu oda
--------------------------------------------------------------
Kainatın tüm seslerine ve titreşimlerine 'açık radyo'nun açılmamış sesinden dinliyorum kendimi. Diyorum ki; Azar azar bu kısmen çifte yaşam düzene giriyor. Sarkacın salınımı. Ben, yavaşlayıp durgunlaşıyor; aşağı yukarı aynı anda, var olmaya ve tasarlayıp gerçekleştirmeye razı oluyorum. Değişen bir şey var. Art arda dönüp gelen düzen bozukluğu halinden; "o ya da başkası" halinden "o ve başkası" haline geçiyorum. Sunulmuş olan her iki dünyaya yönelebilen bir bakış yarattım. Eğer hem uyanıklık, hem de gerçek düşün bir arada olabileceği bir hal bulabilseydik güzel gözlemler mümkün olurdu.

..............
Frekans değişikliği, bir parmak hareketiyle ruh değişikliğine de neden oluyor... ' Beni öldürmeye hançer arama. Bir resim, bir mektup, bir veda yeter'.... 'İstemem bir gölge düşsün sevdama, razıyım ömrümce gönül yarama'....Dediler ki; unutulurmuş gidenler. Olsun, bana aşk dolu geçen günlerin yeter'...
Sesi pek çıkmayan adamlardan biri seslendi: Mesut Bahtiyar'dan şarkılar dinlediniz. Şimdi reklamlar (tatoo reklamları yeni başlamıştı ki) diğer istasyona geçtim..

....
'Wish you were here' iyi geldi.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder