21 Ağustos 2011 Pazar

v e s t i y e r

/ tuval üzerine akrilik / 70x70 / 2010 /


Psikiyatri Kliniği / Gündüz / İç / 64456 no'lu oda
-----------------------------------------------------------------
( Yıllar önce, bir gün..)

Pasteller, renkli kuru boya kalemleri, sulu boyalar, karakalemlerin sıraları doldurduoğu sınav salonunda tatlı bir heyecan ve sessiz bekleyiş vardı. Gözetmenler; sınava girecek öğrencilere sınav kurallarını hatırlatırlarken, bir yandan da birbirinden farklı renklerde lolipop'lar dağıttılar.
Sınavda istenilen; farklı teknikler kullanarak, dağıtılan lolipopların kartonlar üzerine resmedilmesiydi. Sınav bittiğinde sadece biri teslim edememişti elindeki kartonu.
Neden yapmadığını sordu gözetmen, aday öğrenciye.
Yedim onu (dedi). İlk kez gördüğüm, adını bile bilmediğim o şeyi.. çok güzeldi dayanamadım çünkü. Üzgünüm.
Geçersiz sayıldı sınav notu, elendi yetenek sınavından.
...........
- Bu paket size geldi (dedi) fosfor yeşili keten önlüklü hastabakıcım.
Telaşla açtım özenle hazırlanmış paketi. Tuval üzerine akrilik yapılmış olağanüstü güzel bir resim çıktı içinden. Hiçbir yerinde imza yoktu resmin.
- Kim göndermiş paketi (dedim).
- Lolipop rumuzlu biri (dedi)

Çekiçle çivi istedim hastabakıcımdan.
- Hastane kurallarına göre duvara birşey asmanız yasak (dedi).
............
Dolabımdaki elbise askılarına takıldı gözüm.
Kimi asmalı?..

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder