12 Ağustos 2011 Cuma

s u r e t

fotograf: umayumay


Psikiyatri Kliniği / Gece / İç / 89409 no'lu oda
-------------------------------------------------------------
- Giderken sıkı çarp arkandan. Kapılar asla kırılmazlar, ama kilitleri hemen değiştiririm. Kapıları ardından birer birer örteceğim ve geriye bıraktıklarınla kışın sıcak, yazın serin kalmayı deneyeceğim. Korkusuz kişilerim ben hiçeşliler, her nevi maceraya tereddütsüz girerim: kendini feda etmeden meşk olmaz. Yüzme bilmeyen boğulur. Çekinmem soyunurum, biraz daha yakına gelmeye cesaret etsen içimi görebilirdin, döküldükçe güçlenir, üzüldükçe tazelenirim, güzelliğimi gördükçe daha fena incinirim ben... Ama sen hala gitmedin mi?

- 'Sen git dedin diye gidecek değilim.' 'Gitmiyorum.' 'Ve şunu bil ki, gidersem bu sondur.'

- Gülersem ayıp olur, ağlarsam elma... Bu kadar inada ne gerek var, ortada uğruna dövüşülecek bir şey olmadıktan sonra? Her söylediğine inanıyorsun ve daha beteri, ben de. Her seferinde sanki hikayeyi yazan ben değilmişim gibi afallıyorum, en baştan perişan oluyorum. Hiçeşlilik dediğin daima kazayla sonuçlanan kontrolsüzlük, zorunlu hafıza kaybı. Duvar ayn, duvar, kafa aynı kafa.

- Şuraya biraz uzanayım, kendime hazırlık yapayım. Kuşlar bulutlar ağaçlar. Bir ileri bir beri yolunu şaşıran zaman.

Şu hayatı niye yaşadığımızı hatırlayalım. Sahi...
.......
'Radyo Tiyatrosu' bitti. Başucumdaki radyomu kapattım.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder